Mijn werkwijze en tarieven

Mijn werkwijze en tarieven

Mijn werkwijze

Je kunt via de website een gratis kennismakingsgesprek aanvragen.
Na het eerste telefonische contact plannen we z.s.m. dit kennismakings- / intake gesprek bij jou thuis. Dit gesprek duurt ongeveer een uur waarin we bespreken wat de huidige situatie is en wat jouw wensen en doelen zijn.

Offerte
Wil jij graag samen aan de slag; dan ontvang je een offerte met daarin jouw doelstellingen, een omschrijving van de werkzaamheden, een inschatting van hoeveel tijd er nodig is en de kosten. Ga je akkoord met de offerte, dan maken we samen een plan van aanpak.
Ik werk in blokken van 3 uur. 3 uur werkt voor de meeste mensen het prettigst qua energie en productiviteit. Op die basis zijn ook de pakketten opgebouwd.
Uiteraard is niet iedereen hetzelfde. Wil jij liever werkafspraken van 2 of 4 uur, is dit ook zeker mogelijk.

Aan de slag en dan ..
Je krijgt van mij na elke sessie een kort verslag met hierin o.a. tips speciaal voor jou en “huiswerk” voor tussen de afspraken in. Daarnaast zorg ik voor tips & tricks op papier, als leidraad voor je klus.

Vaak kun je je overbodige spullen nog verkopen via Marktplaats, of we zoeken een goede bestemming: Iemand in je familie- of vriendenkring. Of naar een goed doel bijv. de kringloopwinkel of het Leger des Heils. Optioneel voer ik je spullen af naar 1 donatielocatie. (Zie ook hieronder bij tarieven).

Er volgt een evaluatie na de afronding van het traject. Na een aantal weken bel ik om te horen of alles nog naar tevredenheid is.

Werkgebied:
Ik ben werkzaam in de provincie Zuid-Holland mn. in de Alblasserwaard / Drechtsteden maar woon je in de provincie Brabant of Utrecht dan kom ik ook graag bij je langs.

 

 

Tarieven

Hoeveel rust ervaar je als je administratie op orde is? Hoeveel overzichtelijker zou je leven zijn als je alles kunt vinden? Hoe fijn is het als je huis opgeruimd is en je zonder stress mensen kunt ontvangen? Of wanneer je mantelzorger bent, is het fijn dat je de juiste ondersteuning krijgt.

Bedenk dat een opruimcoach of organizer in huis halen een éénmalige investering is waar je je leven lang plezier en profijt van zult hebben.

Kortom wat is rust en ruimte jou waard?

PGB:
Ben je in het bezit van een Persoonsgebonden Budget met “indicatie begeleiding”, dan kun je deze gebruiken voor mijn diensten.

Ik sluit aan bij jouw wensen en mogelijkheden. Jij bepaalt zelf voor hoeveel uur je mij inhuurt.
Je kunt ook kiezen voor 1 van de onderstaande pakketten:

Voor de begeleiding van een verhuizing kom ik bij jou langs voor een intakegesprek.
We maken een plan van aanpak en in onderling overleg een ureninschatting waarop ik mijn offerte baseer.
Mochten er meer uren nodig zijn, worden deze doorberekend tegen hetzelfde gereduceerde uurtarief.

De genoemde tarieven zijn inclusief BTW. Hierbij zijn reiskosten tot 15 kilometer (enkele reis) inbegrepen. Bij een reisafstand boven de 15 kilometer wordt 0,19 cent per kilometer in rekening gebracht.

Welk pakket past bij jou?

Pakket 1: Is geschikt voor jou als je eenmalig wil kennismaken met de aanpak van Biezonder georganiseerd, of als je een beperkt budget hebt. We bespreken waar jij hulp bij wilt en gaan samen aan de slag bijv. met een badkamer- of keukenkastje of je mailbox. Ik leer jou een effectieve opruimmethode die bij jou past en waar je zelf mee verder kunt. 

Pakket 2: Wanneer je graag de vaart erin wil houden en echt stappen wil maken met het opruimproces in je huis dan is pakket 2 iets voor jou. Ik kom 3x 3 uur bij je langs om je te helpen met opruimen of plannen maar ook om je te coachen en vaardigheden bij te brengen. Tussendoor werk je zelfstandig aan je eigen doelen die we in het plan van aanpak hebben gezet. 

Pakket 3: Met dit pakket ga je echt meters maken. Net als bij pakket 2 maken we een plan van aanpak. In de 5 sessies (totaal 15 uur) dat we samen aan de slag gaan, en de tijd ertussenin waarin je zelfstandig verder werkt, zie je de rust en ruimte om je heen ontstaan. Een heerlijk bevrijdend gevoel dat je nu echt de boel op de rit hebt. Mocht je tussentijds vragen hebben of ergens op vastlopen kun je mij altijd mailen.

Stel dat je meer uren nodig hebt, dan zijn deze voor hetzelfde gereduceerde uurtarief van het gekozen pakket bij te boeken.

 

* Annuleringstermijn:
Afspraken kunnen tot 24 uur voor aanvang van de afspraak kosteloos worden geannuleerd. Wordt binnen die termijn geannuleerd, dan wordt er een vergoeding van € 60,- incl. btw in rekening gebracht.

Neem gerust contact op.

7 + 1 =