Administratie ordenen

Het is belangrijk dat je inzicht en overzicht hebt in je financiële situatie. Wat zijn je inkomsten en je uitgaven. Belangrijke documenten moet je goed opbergen zodat je ze gemakkelijk kunt terugvinden. Nu zijn er weinig mensen die hun administratie als hobby zien… Vaak stapelen de papieren zich her en der op; de keukentafel, je bureau of in een grote tas. Daarnaast heb je ook nog een mailbox vol met zaken waar je iets mee moet, of niet…. Je bewaart van alles, waarschijnlijk teveel en op onlogische plekken. Je hebt geen of onvoldoende overzicht.

Al met al creëert het een onrustig gevoel.

Maar geen nood, ik kan jou helpen om je administratie op orde te krijgen. We verzamelen alle papieren en bekijken wat weg kan, wat bewaard dient te worden en waar een actie voor benodigd is. Datzelfde doen we voor je mailbox.
Na het ordenen heb je een maatwerkoplossing voor jouw papieren administratie en je mailbox – een eenvoudig en overzichtelijk systeem.

Ook leer je hoe je de administratie gemakkelijk kunt bijhouden, waardoor het je niet veel tijd kost.

 

Neem gerust contact op.

7 + 6 =