Mijn werkwijze en tarieven

Mijn werkwijze en tarieven

Mijn werkwijze

Nieuwe dienst: Online begeleiding
Wil je graag hulp of advies bij een situatie in jouw huis, agenda of administratie?
Maar liever geen fysiek bezoek vanwege de Covid-19 pandemie?
Dan kunnen we ook een online sessie inplannen.

Hoe werkt het?

  • Na het eerste telefonische contact plannen we z.s.m. een online intakegesprek in.
  • Dit gesprek kan bijv. via Whatsapp videobellen, Microsoft Teams of Google Meet.
  • Je kunt mij het probleem uitleggen en laten zien d.m.v. foto’s of een filmpje.
  • We plannen op korte termijn een online sessie in, dit kan ook in de avonduren.
  • Naar aanleiding van jouw probleemvraag geef ik jou adviezen en tips, zodat jij hiermee aan de slag kunt.
  • Uiteraard kun je ook meerdere sessies afnemen.

Investering voor online organizing is 45 Euro per uur (of 22,50 Euro per half uur).
Betaling vooraf dmv een betaalverzoek.

————————————————————————————————————————————–

Reguliere werkwijze

  • Je kunt via de website een gratis kennismakingsgesprek aanvragen, uiteraard kun je me ook gewoon direct bellen.
  • Na het eerste telefonische contact plannen we z.s.m. dit kennismakings- / intake gesprek bij jou thuis.
  • Dit gesprek duurt ongeveer een uur waarin we bespreken wat de huidige situatie is en wat jouw wensen en doelen zijn

    Offerte
  • Wil jij graag samen aan de slag; dan ontvang je een offerte met daarin jouw doelstellingen, een omschrijving van de werkzaamheden, een inschatting van hoeveel tijd er nodig is en de kosten.
  • Ga je akkoord met de offerte, dan maken we samen een plan van aanpak.
  • Ik werk in blokken van 3 uur. 3 uur werkt voor de meeste mensen het prettigst qua energie en productiviteit. Op die basis zijn ook de pakketten opgebouwd.
    Uiteraard is niet iedereen hetzelfde. Wil jij liever werkafspraken van 2 of 4 uur, is dit ook zeker mogelijk.

Aan de slag en dan ….
We gaan op een ontspannen manier doelgericht  aan de slag. Je krijgt van mij na elke sessie een kort verslag met hierin o.a. tips speciaal voor jou en als dat nodig is “huiswerk” voor tussen de afspraken in. Daarnaast zorg ik voor tips & tricks op papier, als leidraad voor je klus.

Vaak kun je je overbodige spullen nog verkopen via Marktplaats. Of we zoeken een goede bestemming; iemand in je familie- of vriendenkring, een een goed doel bijv. de kringloopwinkel of het Leger des Heils. Wanneer jij dat prettig vindt voer ik voor jou gelijk je spullen af naar 1 donatielocatie. (Zie ook hieronder bij tarieven).

Er volgt een evaluatie na de afronding van het traject. Na een aantal weken bel ik om te horen of alles nog naar tevredenheid is.

Werkgebied:
Ik ben werkzaam in de provincie Zuid-Holland mn. in de Alblasserwaard / Drechtsteden maar woon je in de provincie Brabant of Utrecht dan kom ik ook graag bij je langs.

 

 

Tarieven

Hoeveel rust ervaar je als je huis opgeruimd is en je zonder stress mensen kunt ontvangen? Hoeveel overzichtelijker zou je leven zijn als je alles kunt vinden? Wanneer je hoofd niet meer overvol is met alles wat je nog ‘moet’ doen. Hoe fijn is het als je administratie op orde is.  Wanneer je als mantelzorger ervaart dat je de regie weer hebt.

Bedenk dat de keus om met een organizer aan de slag te gaan een investering is in je persoonlijke groei en ontwikkeling. Iets waar je je leven lang plezier en profijt van zult hebben. Kortom wat is rust en ruimte jou waard?

Ik sluit aan bij jouw wensen en mogelijkheden. Jij bepaalt zelf voor hoeveel uur je mij inhuurt.
Je kunt ook kiezen voor 1 van de onderstaande pakketten.

Vergoedingen:

WMO – PGB of ZIN:
Individuele begeleiding wordt verleend vanuit de Wet Maatschappelijke Ondersteuning (WMO). Dit betekent dat de gemeente waar je woont, daar verantwoordelijk voor is. Of jij in aanmerking komt voor begeleiding wordt dan ook bepaald door de gemeente. Voor het bieden van begeleiding kunnen gemeenten een eigen bijdrage vragen. ​

Heb je vanuit de WMO een Persoonsgebonden Budget met “indicatie individuele begeleiding”, dan kun je dit gebruiken voor mijn diensten. Voor meer informatie kun je ook terecht op de website van Persaldo 

Als gecontracteerde zorgaanbieder voor maatwerkwerkbegeleiding bij de onderstaande gemeentes, kun je bij mij ook terecht voor Zorg in Natura (ZIN):
Gorinchem
Molenlanden
Houten
IJsselstein
Lopik
Nieuwegein
Vijfheerenlanden

WLZ:
Krijg je vanuit de Wet Langdurige Zorg (Wlz) zorg bij jou thuis? Dan kun je vanuit het PGB gedeelte ook mijn diensten bekostigen.
Voor meer informatie kun je ook terecht op de website van Rijksoverheid.

Heb je vragen over de mogelijkheden van ZIN of PGB, neem dan gerust vrijblijvend contact met mij op.

Werkgever
Veel werkgevers investeren in de ontwikkeling van hun werknemers. Een coachingstraject kan vaak worden betaald uit een (persoonlijk) opleidingsbudget. Of kan onderdeel zijn van een re-integratietraject (Wet Verbetering Poortwachter). Bespreek de mogelijkheden met je werkgever. Voor zakelijke klanten maak ik een offerte met hierin de afspraken en tarieven.

 


Voor de begeleiding van een verhuizing kom ik bij jou langs voor een intakegesprek.
We maken een plan van aanpak en in onderling overleg een ureninschatting waarop ik mijn offerte baseer.
Voor het begeleiden van een verhuizing gelden gereduceerde uurtarieven.
Mochten er meer uren nodig zijn, dan worden deze doorberekend tegen hetzelfde gereduceerde uurtarief.

Over de tarieven wordt geen BTW gerekend. Reiskosten tot 15 kilometer (enkele reis) zijn inbegrepen. Bij een reisafstand boven de 15 kilometer wordt 0,19 cent per kilometer in rekening gebracht.

Welk pakket past bij jou?

Pakket 1: Is geschikt voor jou als je eenmalig wilt kennismaken met de aanpak van Biezonder georganiseerd, of als je een beperkt budget hebt. We bespreken waar jij hulp bij wilt en gaan samen aan de slag bijv. met een badkamer- of keukenkastje of je mailbox. Ik leer jou een effectieve opruimmethode die bij jou past en waar je zelf mee verder kunt. 

Pakket 2: Wanneer je graag de vaart erin wilt houden, en echt stappen wilt maken met het opruimproces in je huis dan is pakket 2 iets voor jou. Ik kom 3x 3 uur bij je langs om je te helpen met opruimen of plannen maar ook om je te coachen en vaardigheden bij te brengen. Tussendoor werk je zelfstandig aan je eigen doelen die we in het plan van aanpak hebben gezet. Betaling kan in termijnen.

Pakket 3: Met dit pakket ga je echt meters maken. Net als bij pakket 2 maken we een plan van aanpak. In de 5 sessies (totaal 15 uur) dat we samen aan de slag gaan, en de tijd ertussenin waarin je zelfstandig verder werkt, zie je de rust en ruimte om je heen ontstaan. Een heerlijk bevrijdend gevoel dat je nu echt de boel op de rit hebt. Mocht je tussentijds vragen hebben of ergens op vastlopen kun je mij altijd mailen. Betaling kan in termijnen.

Stel dat je meer uren nodig hebt, dan zijn deze voor hetzelfde gereduceerde uurtarief van het gekozen pakket bij te boeken.

 

* Annuleringstermijn:
Afspraken kunnen tot 24 uur voor aanvang van de afspraak kosteloos worden geannuleerd. Wordt binnen die termijn geannuleerd, dan wordt er een vergoeding van € 90,-  in rekening gebracht.

Neem gerust contact op.